Μήπως το μυαλό σου έχει αναπτύξει επικίνδυνη ταχύτητα και τρέχει εμπρός;

Translate

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

Προς κάθε μάνα...


Δέν χρειάζεται να με καταλάβεις! Να με αποδεχτείς χρειάζεται ακριβώς όπως είμαι. Είμαι λοιπόν αυτό που ήθελες να είσαι και δέν σε άφησε η μητέρα σου. Είμαι αυτό που με έκανες να είμαι και καμάρωνες στην αρχή, μετά ζήλεψες λίγο αλλά έκανες πως δέν βλέπεις την ζήλια σου. είμαι η γυναίκα που ήθελες να είσαι για τον άντρα σου και γιαυτό τα έκανα όλα λάθος με την δική σου γνώμη. Είσαι η γυναίκα που ποτέ δέν κατάλαβε οτι είναι γυναίκα. Η γυναίκα που δέν χάρηκε την γυναικεία της φύση που συνέχεια ήταν εκεί κάποιος να της κόψει τα όμορφα φτερά της! Που έχασε τον έρωτα της ζωής της εξαιτίας της δικής μου ζωής! Μα δέν φταίω.Είσαι η γυναίκα που μεγάλωσε την κόρη της με τις καλύτερες προδιαγραφές, που της έδωσε όλη της την αγάπη την οποια στερήθηκες εσύ.Που της έδωσε το ελεύθερο να μήν γίνει σκλάβα με τις δουλειές. Είμαι η γυναίκα που έπλασες και μου έμαθες οτι δέν είμαι υποχρεωμένη να μαγειρεύω σε κάποιον για να με αναγνωρίσει και σε ευχαριστώ. Είσαι η γυναίκα που απέριπταν πάντοτε μα αυτή ηταν πάντοτε εκεί για όλους για να την αποδεχτούν. Είμαι η γυναίκα που δέν είναι εκεί για όλους γιατί δέν με ενδιαφέρει η αποδοχή όλων. Είμαι η γυναίκα που έπλασες και δίδαξες να σέβεται τον εαυτό της. Ο ρόλος της Μάνας δέν ολοκρηρώθηκε γιατι η μάνα παίρνει απο το χέρι την έφηβη κόρη της και την κάνει γυναίκα. Πρέπει να με αποδεχτείς ώς γυναίκα πλέον και εγώ να σε αποδεχτώ ώς μάνα και ώς γυνάικα. Γιατι τώρα βλέπω οτι είσαι η γυναίκα που απέριψες επειδή κάποιοι σου έιπαν οτι έτσι είναι καλύτερα. Οτι έτσι είσαι αποδεκτή απο τους άλλους. Θυσίασες μιά ζωή για να δεχτείς εσύ η ίδια τον εαυτό σου ως γυναίκα.  Ξέρω οτι αισθάνεσαι πως θυσίασες την γυναίκα μέσα σου για να γίνεις μάνα, γιατί οι γονείς σου δέν σε δίδαξαν οτι μπορείς να είσαι και τα 2 μαζί. Είμαι η γυναίκα που έφτιαξες επειδή ήθελες να γίνεις. Είσαι γυναικα και σε καταλαβαινω για ότι έχεις αισθανθεί ακόμη και αν δέν το λέω. Ηρθε η ώρα να με αποδεχτείς ως γυναίκα και να με βάλεις στον κόσμο σου ως κόρη και γυναίκα μαζί. Ήρθε η ώρα να ανγνωριστείς ως γυναίκα πρώτα απο τον εαυτό σου και μετά απο τον άντρα σου.
Σε αγαπώ πολύ μα τα λόγια της αλήθειας είναι πάντοτε σκληρά. Ηρθε η ώρα! Μόνο τότε θα αποκατασταθεί η σχέση και θα ολοκληρωθεί ο ρόλος. Όταν αποδεχτείς τα θέλω σου που μόνη κατακρίνεις. Κανεις αλλος δέν μπορει να σε κρίνει παρα μόνο εσύ. Ότι κι άν πρέξεις είναι πάντοτε σωστό επειδή το έπραξες με την θέλησή σου. Οτιδήποτε άλλο είναι απλά καταπιεστικό και θάβει τον όμορφο εαυτό που ποτέ δεν μας έδιξες! Την γυναίκα που είναι ευαίσθητη που είναι σκληρή εκεί που πρέπει και που έχει όρια δικά της, όχι των άλλων.  Είσαι η πιό ωραία γυναίκα που έχω δεί! Πότε θα το αποδεχτείς;
Αποδέχομαι οτι ο αδερφός μου έγινε ο άντρας που πάντα ήθελες να σε προσέχει, αποδέχομαι οτι είσαι ερωτευμένη με αυτόν γιατί έτσι είναι η φύση αποδέχομαι οτι κι αυτός είναι ερωτευμένος μαζί σου γιατί έτσι είναι η φύση. Ξέρω οτι θα σε βρίσκει μπροστά του μέσα απο κάθε του επιλογή η θα βρίσκει ακριβώς το αντίθετο απο εσένα αλλά πάλι για τους ίδιους λόγους. Γιατι καμιά γυναίκα δέν μπορεί να είναι σάν εσένα ποτέ ουτε για μένα αλλά ούτε και για αυτόν. Γιατι καμιά γυναίκα δέν μπορεί να είναι σαν εσένα ποτέ. Γιατι σε κουβαλάμε μέσα μας και οι δύο και είσαι το πρότυπο και για τους δύο όσο κι άν δέν το αντιλαμβάνεσαι. Ακόμη και χιλιόμετρα να χωρίζουν την οικογένεια, οι δεσμοί που δημιουργήθηκαν είναι οι πιό ισχυροί δεσμοί όλων και δέν αλλάει αυτό ποτέ και με κανέναν τρόπο σε κανέναν άνθρωπο. Πάντα θα κουβαλάς την μαμά σου. Έγινες ακριβώς το αντίθετο απο αυτό που είναι η μαμά σου γιατι ποτέ δέν σε αναγνώρισε! Μόνο που ο αδερφός μου δυσκολεύεται με το πρότυπο πολύ όπως κι εγώ με το αντρικό πρότυπο. Πρέπει να τον αναγνωρίσεις ώς αυτόνομο άντρα πλέον! Αυτός ήδη σε έχει αναγνωρίσει ως γυναίκα και σε ψάχνει έξω στην κοινωνία. Μα πώς μπορεί να βρεί κάτι όταν υπάρχεις τόσο έντονα στην ζωή του; Καμιά δέν είναι αρκετά καλή για αυτόν.  Η μαμά του είναι η γυναίκα που γνώρισε πρώτη φορά η γυναίκα που πρέπει να του συμπεριφερθει ως άντρα και να του το δειξει αφου το καταλάβει πρώτα η ίδια! Αυτός άλλωστε είναι ο Ρόλος της Μάνας και έτσι ολοκρηρώνει τον Ρόλο της όταν βγάζει τον άντρα έξω στην κοινωνία, όταν παύει να είναι έφηβος πιά για αυτήν και είναι άντρας και το αποδέχεται.  Απελευθέρωσέ τον απο την ευθύνη του να είναι ο άντρας της ζωής σου. Θα απελευθερωθεί μόνο άν το αποδεχτείς κι εσύ οτι είναι. Και θα λυτρωθείς κι εσύ και θα βρείς τον χαμένο νεανικό σου έρωτα. Δέν υπάρχει χρόνος ποτέ σε αυτά. Εμένα μου πήρε 10 χρόνια 3 έρωτες το παιδί μου μιά δουλειά και την στέρηση της οικογενειακής θαλπωρής που όλοι έχουμε ανάγκη πάντοτε για να καταλάβω. Και ακόμη ψάχνω.
Δέν έχω πεί τίποτε για εσάς μέχρι να σας καταλάβω! Τώρα θέλω να καταλάβετε και εσείς τους εαυτους σας και μετά εμένα επιτέλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου